Vakantie Bijbel Week Sebaldeburen 2024

In de eerste week van zomervakantie Noord op 22, 23, 25 en 26 juli
(maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag).

Iedere ochtend is er een programma van 10.00 uur tot 12.00 uur.

Op vrijdag is er van 12.00 uur tot 14.00 uur een pannenkoekenmaaltijd.

Het thema van dit jaar is ”De bouwplaats.”

Thema dag 1: Architect. God wil ons helpen. Verhaal: Nehemia bouwt de muren van Jeruzalem.

Thema dag 2: Schilder. God geeft kleur in je leven. Verhaal: Jezus geneest Bartimeüs.

Thema dag 3: Elektricien. God maakt contact met ons. Verhaal: Jezus geneest een melaatse.

Thema dag 4: Timmerman. God repareert de foute dingen in je leven. Verhaal: Jezus bezoekt Zacheüs.

We hopen weer 4 superleuke morgens te hebben waarin we samen zingen, luisteren naar een Bijbelverhaal, knutselen en samen spelen en plezier beleven.

Deze week is voor alle kinderen van de basisschoolleeftijd (4 t/m 12 jaar). Locatie is het groene gebouw Irene (kerkweg 2a) en de tent op het grasveld ernaast.

Op zondag 28 juli om 10.00 uur zal in Sebaldeburen een gezamenlijke kerkdienst gehouden worden om de Vakantiebijbelweek af te sluiten.

Deelname aan activiteiten is geheel gratis.

• Opgave voor de clubochtenden is niet nodig, maar voor de pannenkoekenmaaltijd van vrijdag wel.

Opgeven kan via de website: www.deverbinding-sebaldeburen.nl

Kom je ook?!